Portfolio Categories Brožura
-1
archive,tax-portfolio_category,term-brozura,term-223,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-18.0.9,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

West Media Communication získala ocenění v soutěži výročních zpráv CZECH TOP 100 V rámci 29. ročníku soutěže firemní komunikace CZECH TOP 100 získala význámné ocenění také západočeská komunikační agentura West Media Communication, která je členem mediální skupiny Euronova Group. V kategorii nejlepších výročních zpráv obsadila 3. místo s projektem, který zpracovala pro Dopravní...

Brožura sušiček stlačeného vzduchu vznikla jako samostatná nabídková tiskovina, která sice vystupuje z nově započaté řady, ale vzhledem k jejímu specifickému účelu je tento krok pochopitelný a správný....

V první polovině roku 2020 jsme pro firmu Schneider kompresory vytvořili řadu brožur různé délky, zaměřené na jednotlivé segmenty sortimentu. Dodržují stejný řád, jsou na první pohled od stejné firmy a svou decentností a úsporností podtrhují dojem profesionality firmy. ...

Podobně jako na podzim 2019 jsme i na jaře 2020 připravili pro společnost Schneider Bohemia katalog cenově zvýhodněného sortimentu zařízení pro automobilový průmysl....

Na jaře 2020 jsme pro společnost Schneider Bohemia zpracovali katalog cenově zvýhodněného sortimentu zařízení pro zpracovatele dřeva. Není bez zajímavosti, že model na fotce původně držel zcela jiný nástroj. Brusku Schneider jsme nafotili a do motivu doretušovali dodatečně....

Přibližně v polovině roku 2019 se nám dostalo zadání od firmy Cannor, abychom zlepšili fungování jejího webu/e-shopu jakož i celkově pozvedli marketingovou komunikaci firmy. Vzhledem k tomu, ze se jedná o firmu, která vyrábí přírodní kosmetiku, jednalo se o úkol poněkud nelehký, protože na poli...

Společnost Schneider Bohemia, spol. s r.o. uvedla na trh unikátně řešený nástěnný kompresor, který je svými parametry a všestrannosti využití skutečně výjimečný a zaslouží si pozornost každého kutila. My jsme kompresoru vytvořili podobně řešený prospekt…...

Pro rok 2018 přišla společnost Schneider Bohemia s novým konceptem slevových akcí, které na sebe navazovaly a postupně odhalovaly další skupiny cenově zvýhodněných produktů. Celou akci jsme nazvali Karetní speciál a kromě čtyř základních motivů titulních stran brožur, pracujících s různými karetními sestavami, jsme jako podpůrný...

Hotelový časopis se v naší firmě připravoval jako šablona pro další nalévání obsahu třetí stranou. Grafika byla volena spíše volnější a dobře strukturovaná, i proto, že většinovou náplní časopisu měly být přehledy o konaných akcích....